A Triple Town játékot nagyon nehéz bármihez hasonlítani. Nem azért, mert annyira egyedi lenne, hanem mert minden hasonlat hülyén hangzik. Medvés ötödölő? Esetleg bokros amőba?

A játék lényege, hogy minél nagyobbra nőjjön a hatszor hat kockás pályán épített város. Az építkezés alapeleme a fűcsomó, ebből több százat lehet elszórni egy-egy játék alatt. A növekedés úgy zajlik, hogy az egymással érintkezésbe kerülő három azonos tárgyból egy nagyobb lesz. Három fűcsomóból bokor, három bokorból fa, három fából kunyhó és így tovább. A játékosnak egyedül arra kell figyelnie, hogy ne legyenek betölthetetlen üres kockák a pályán, amiket csak csoda folytán vagy a ritkán jövő kristály elemmel tud megszüntetni.

A játékos előbb-utóbb elrontja a parkosítást

A füvekkel és bokrokkal való legózást az nehezíti, hogy előbb-utóbb megjelennek az akadályozó elemek a pályán. A lépéskényszer miatt a legkevésbé kényelmetlen helyre lerakott jobbra-balra kódorgó medvék, amik csak akkor hagyják abba a mászkálást, ha teljesen bekerítik őket. (A medve természetesen továbbalakul sírkővé, abból templom lesz, abból katedrális.) Amikor pedig a játékos elkezd jól állni, akkor a szoftver telerakja a pályát ugráló nindzsamedvékkel. A vége mindig az, hogy a pálya betelik, mi pedig meglátjuk az elszúrt lehetőségeket, de már késő.

A Triple Town alapvetően ingyenesen játszható. A felhasználó több ezer körrel kezdi a pályafutását, amely több órányi játékra elég. A körök ráadásul idővel újra is töltődnek. Aki pedig hajlandó közel kilencszáz forintot kifizetni érte a Play Store-ban, vagy az App Store-ban esetleg a Steamen, annál a számláló eltűnik, és kap még pár pályát is ajándékba.

Nagy ritkán sikerül csak felépíteni a különböző kastélyokat

Gyorsan még itt, a cikk végén hívjuk fel a figyelmet arra, hogy a Triple Town bődületesen addiktív. Ahogy a világbirodalom-építős Civilizationt még egy körig játssza az ember, a medvés ötödölőből viszont indít még egyet. Úgyis csak öt perc egy játszma.

A játékot Samsung Galaxy Tab 10.1-en teszteltük.